Ако харесваш тази статия, защо не я споделиш с твой приятел в Svejo?
Съдържащите се в млякото калций и витамин Д намаляват риска от раково заболяване с 60%. Този извод е бил направен след 4-годишно изследване, в рамките на което са били изследвани над хиляда жени на възраст над 55 г. Те са били разделени на 3 групи. Първата е получавала добавки, съдържащи калций и витамин Д, втората – само калций, а третата – плацебо.
В сравнение в контролната трета група рискът от заболяване от рак при първата е намалял с 60%, а на втората – с 47%.
Авторите на изследването, чиито резултати са публикувани в новия брой на изданието American Journal of Clinical Nutrition, препоръчват всеки ден да се употребяват 3 чаши мляко.